Ofte stillede spørgsmål

Bestillingsproces

På produktsiden skal du vælge den dato, hvor du ønsker at bruge produkterne, og tilføje eventuelle vigtigt og sjovt ekstramateriale. Læs også teksten under “Hvad skal du ellers have”, så kan du være sikker på, at du har tænkt på det hele. Vi sørger for, at din ordre bliver leveret 1 til 2 hverdage i forvejen. Lejeperioden starter dog først på den valgte dato.

Har du kommentarer til fakturaen (såsom købsnummer) eller til leveringen? Så kan du nævne dette i ‘ordrebemærkningerne’ nederst på udtjekningssiden.

Betal venligst via vores betalingsside. Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder:

  • iDeal
  • PayPal (Der vil blive opkrævet et gebyr på €1,98 for dette)
  • Giropay 
  • Bancontact / MisterCash
  • Virksomhedsbetaling med faktura (Dette er kun muligt, hvis du er registreret i CVR registret)
  • Tilbud (Hermed afgiver du en midlertidig reservation i 14 dage. Bemærk venligst, at du stadig skal bekræfte dette til os)
  • Klarna betal senere

Når du har gennemført bestillingsprocessen, modtager du ordrebekræftelsen og fakturaen via e-mail.

For at sikre rettidig levering af din ordre, vil den blive afsendt cirka 4 hverdage før brug. Dette afhænger af landet og den valgte leveringsmetode. Lejeperioden starter dog først på den valgte dato. Når din pakke er blevet registreret hos fragtmanden, modtager du en e-mail med track & trace-koden.

Hvis du mod forventning ønsker at bestille noget andet, er dette muligt. Kontakt os venligst, så vi kan ændre din ordre. Du vil herefter modtage en faktura, som du skal betale med bankoverførsel. Hvis din ordre allerede er afsendt, opkræver vi 79 kr. i administrations- og forsendelsesomkostninger.

Ønsker du uventet at annullere noget ved din ordre? Dette er muligt gratis indtil det øjeblik, din ordre er afsendt. Kontakt os venligst telefonisk for at håndtere dette hurtigst muligt.

Fortrydelse er gratis indtil det øjeblik, vi har sendt pakken. Når den er afsendt, kan vi ikke længere stoppe pakken.

Hvis du ønsker at annullere efter dette tidspunkt, bedes du kontakte os med det samme. Hvis du returnerer pakken uåbnet, inden den angivne brugsdag og for egen regning, kan vi tilbyde en butikskredit på 50 % af beløbet som en goodwill gestus.

Umiddelbart efter du har modtaget din ordre, skal du tjekke, at alt er komplet og fungerer. Hvis noget mangler eller er beskadiget under transporten, bedes du give os besked så hurtigt som muligt.

Se vores nyttige videovejledninger og manualer. Stempler og returetiketter er inkluderet i pakken, opbevar dem venligst.

Efter udløbet af din angivne lejeperiode skal du returnere pakken næste hverdag. Du kan aflevere pakken på det nærmeste DPD-pakkested.

Læg alt lejeudstyr tilbage i kassen. Forsegl kassen med de RØDE Tie-Wraps, der følger med i kassen. Sæt returetiketten OVER den originale forsendelsesetiket. Tag kassen til det nærmeste DPD-pakkested. Vi  inkluderer en returlabel i pakken.

Hvis du returnerer pakken mere end én dag for sent, forlænger vi lejeperioden som beskrevet i vores generelle betingelser.